آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل
کمق(کموک تورکلری)
کموک تورکلری
سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:, :: 6:9 :: نويسنده : گودرز غلامی

 سن دئدیگون واختا سیغمیر آرزولار               آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل

تزه _ تزه باشلامیشام اوچماغا                    آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل

قوتارمامیش الیمده کی ایشلریم                  گلیر عومرون قاری ، بوزو ، شاختاسی

 حاضیرلانسین تابوتومون تاختاسی               آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل

 گل آرا دا کیشی کمین شرط کسک             شرطیمیزی درست کسک ، مرد کسک

 صحبت ائدک ، غم دوغرایاق ، درد کسک       آمان اولوم ف من دئدیگیم واختدا گل

من بیر گولم ، سنده گوله آج آری                   اینانمیرام بیر کس سن له باجاری

 واختسیز اولوم بدبختلیگین آچاری                 آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل

آغلاماسین سئوگیلیمیز ، یاریمیز                   بوداغیندان کال دوشمه سین باریمیز

بیر جان بورجی واریمیزدی ، واریمیز                آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل

 گلین گوروم قدملری سایالی                       نوه گوروم حلال سوددن مایالی

 نسیل گوروم چیچکلردن حیالی                    آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل

 قاپیسینی اوز الیمله دویرم                          عزاییلا خوش گلیبسن دئیرم

کفنیمی گوله _ گوله گئیرم                           آمان اولوم ، من دئدیگیم واختدا گل 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





حدیث موضوعی